perjantai 1. kesäkuuta 2012

Seikkailu Disneyland Kemissä !

Tää sekava ja outo uni tuli nähtyä vuorokausi sitten... :| Antakaa anteeksi se, että sensuroin itseäni.. Tää menis muuten ihan kamalaksi!
______________

Lähdettiin porukalla Kemiin johonki superr isoon teema huvipuistoon, mikä oli melkei suora Disneyland kopio. Hengailtiin porukalla minä, mun siskot, kummitäti ja äiti. Käveltiin mm Peter Pan talon läpi ja mä vaan leikin tolppa apinaa keskenäni, eli hypin katolle ja random ikkunoista sisään. Ja ignorasin kaikki sen kieltävät kyltit tietenkin.

Sit huomasin ihmisen, ihan Jessen näkösen jätkän.. En meinannu heti tunnista mut sit iski pakottava tarve mennä tsekkaan tyyppi jolla oli ruskee tai musta irokeesi mis yläreuna/latvat sähkönsiniset. Ja olihan se mun Jesse <3  Menin moikkaan sitä ja se esitteli pikkuveljensä mulle. Sen veli näytti häiritsevästi yhdelta mun kaverilta, jonka nimee en nyt mainitse...

Lähettiin kiertelee ja juteltii mukavia kolmistaan. Jesse kerto et ne on arteen metsästys passilla liikentees eli ne ettii vihjeitä joil ne löytää jonku aarteen sielt si lopulta. Ja mä olin heti messis vaik ite olin elämyspassilla siel pyörimäs, mut ei sil kuulemma ollu mitään väliä, koska ne oli löytäny jo puolet niistä vihjeistä.. 

Käveltiin Jessen käsi kädes ympäri sitä paikkaa ja sen veli käveli meidän edellä. Löydettiin niit vihjeitä ja sit istuttiin hetkeks suojaan auringolta ja Jessen veli meni hakeen jätskii itelleen. Kumpikaan meistä ei voinut vastustaa enää kiusausta joten me vaan alettiin pussailla, eikä vain ihan hetkee, vaan siihen asti et joku pikku tytsy rupes huuteleen meille.

Jessen veli tuli takas ja se oli saanu jonku super vihjeen jätski myyjältä mis käskettiin ettii puiston isoin laiva ja ettii sielt sinikantinen kirja. Kateltiin hetki karttaa ja sit tajusin et sen Peter Pan talon vieres oli Kapteeni Koukun laiva joka oli sitä kolmikerroksista talooki isompi. Joten lähettiin sinne. Matkalla näin mun hylkäämän porukan kahvilla ja yritin olla huomaamaton ja laitoin vaa hupun päähän. Eikä ne kyl mua ois huomanneetkaan koska juttelivat jostain keskenään. 

Päästiin laivalle ja Jessen veli meni ihan onnessaan ettii sitä kirjaa kannen alta. Mentii Jessen kans tsekkaileen kapteenin hytti ja jäätiin vain pussaileen sinne sit ku ei 'jaksettu'  ettii mistää muualta. Koht Jessen veli koputti oveen ja huus et vihje löydetty. Mentii si ulos ja se vihje käski mennä kirjastoon ja ettiin sielt jotain sinne kuulumatonta. Mentiin sinne sit. 
Jessen veli käski venaa ulkona, koska ei jaksanu katella mua? Joten me käveltiin ympäriinsä ja ostettiin mulle sellanen sireenivalo et mä en katoais ;___; Jessen puhelin sit soi ja mentiin siihen kirjastolle. Laitoin sen sireenivalon syystä x mun ponnariin kii ja istuin aidalla kun ne pojat luki sitä vihjettä.

Sit alko hälytys äänet soimaan ja ihmisiin iski paniikki. Joku oli huutojen perusteella sytyttäny Hullun Hatuntekijän pihan palamaan. Lähettiin juokseen porteille päin. Pidin Jessee kädestä mut sit joku lihava tyyppi törmäs muhun ja kaatues mun käsi irtos Jessen kädestä. Vika muistikuva oli Jessen kauhistunut ilme ja ihmisten huudot kaikui mun korvis, kunnes kaikki pimeni.

- On tosi häiritseväää. Näes eka uni on tosi ihana ja kaikkee ;___; Sit vaan lopus kuolen ja alsdjlsal. Nii. Ja sit ku unes on ihmisii, joista ei kauheen mielellää näkis unta.. Koska ii koo ää vee ää ja tiiän ettei tulla näkee esim ihan heti tai koskaan.... 
Ja anteeks pitkä ja varmasti tosi epäselvä teksi, kirjotin tän puhelimeen ku heräsin ja nyt vaan korjailin kirotusvihreitä ja lisäsin puuttuvii välimerkke yms
Tähän loppuun viel korni kuva, joka vaan oli pakko lisää... Surullista, mutta totta, mun asiat vaan on unis paremmin kuin mitä mun oikees elämäs... -


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti