keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

They want you to lose your mind every time

Ookei, särkylääke+vitutus+kuuma ... Siin on tän unen aiheuttajat! Nauttikaa ja en suosittele syömään tämän lukemisen aikana....

_________________

Ok, tarinamme alkaa Kiinassa, ollaan syystä X siellä. Mun äiti, mun äidin vanhemmat, minä ja mun pikkusisko. Ollaan oltu siel pari viikkoo ja ollaan sit lähdös. Meidän piti hakee lentoliput konsulaatista? I wonder why, ei tullu koskaan selväksi :D Istuttii siin si ja huomasin et mul oli pikkusormes joku itikka kiinni?
Nyppäsin sen pois ja vilkuilin puhelinta. Äiti oli jossai toises huoneees kahvilla ja mä sit nukahin siihen. En tiiä kui pitkään nukuin, mut heräsin siihen et joku puhutteli mua, edelleekään en tiedä kuka miksi...
Heräsin sii sit ja keräilin itteni kasaan. Satuin vilkaseen mun sormee ja huomasin et siel ihon alla oli mustia palloja? Vähän niinku ois jotain munia :s Rupesin tietty sit puristelee sitä sormee :__D Ja hyi saatana ku niit munia alko tuleen ulos siit reiästä, mihin se itikka oli pistäny.. Pyyhin sitä sormee välillä mulla jostain syystä olevaan pyyhkeeseen. Niit vaan tuli ja tuli ja tuli. Se sormi ei ollu kipee tai mtn, vaan vähä turvoksissa koska siel oli niit munia...

Sit mun äiti tuli ja kysy et miks ihmees mun pyyhe on verinen ja muutenki likanen.. Selitin asian sille ja se ihan kauhistu.... Alko selittään et meidän pitää tänään lentää suomeen. Sanoin et kyl ne munat loppuu kohta, ei oo enää ku muutama kait siel ihon alla... Äiti taiko jostain jesaria ja oli jo laittamas sitä mun sormeen, kun niiden munien tuleminen sielt sormesta loppu :DD Sit katoin mun kynsiä ja rupesin kirkumaan, mun kynsilakka oli 'sulanu' mun kynsien sisään ja katoin kauhuissanu miten se loppuki suli kynsien sisään.. Äiti ei muka huomannu mitään, totesi et se lakka on vaan kulunu?
Seuraavaks äiti kysy, et miten meinasin saada sen mun pyyhkeen lentokoneeseen... Ehotin et mummi ja vaari voi tuoda sen, kun ne on kuitenki viel pari päivää Kiinas ja sen kerkeis pestä siin. Äiti ilmotti et mummi ja vaari on ainaki viel kaks kuukautta siel, et mä joudun sit odottaan aika pitkään. Olin ok sen odottamisen kans ja jätin sen pyyhkeen siihe tuolille. Kävin peseen kädet ja sit meillä oliki jo kiire lentokoneeseen??

Lähettii lentokentälle siit sit.. Lentokone oli sellanen private jet tyylinen. Mentiin sinne sisään ja chillasin siin vaan. Sit se kone lähti liikkeelle ja koht tajusin, et se ajaa moottoritiellä keskellä rekkoja?!? Kysyin äitiltä, et Are you fuccken sirius ja et onks tää totta. Äiti vaan sano et tää on ihan normaalia?? :D Sit se käänty johonki mettään ja alko ajaa rinkii sellases mutases kohtaan ja 'lentäjä' kuulutti et ollaan Galapagossaarten pienimällä saarella ja jatketaan koht matkaa Luxenburgiin?
Katoin hetken seinää ja ammuin itteeni päähän, koska en vaan enää ymmärtäny et mitä helvettiä nyt on menossa :DD

- Pitkästä aikaa uni jossa tapoin itteni.. Näitä on harvassa!! Meni tosi pitkään tän kirjottamiseen, ku alko kutiaa kädet, kaula ja jalat ku ajatteliki tota unta :s Mut, ei täs muuta. Seuraavaa odotellessa?: D 
ps. pahoittelen kauheaa hymiöspämmiä, en voinut vaan hillitä itteeni... -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti