maanantai 25. kesäkuuta 2012

Kun piirretyt ja todellisuus sekoittuu...

Oookay... Vähän taustaa: Menin nukkuu klo 3:38 (pelasin vihasii lintui kolmest asti ku aivot ei vaa meinannu mennä kii :DD Heräsin ekan kerran klo 6:15 ja sit 7:52 .... Muistan kellonajat tosi hyvin, koska vittu_mitä_paskaa_aivot...

_______

Tuun koiran kans jostain metästä. Huomaan ekana hiekkapellon, mis pien vauva kaivelee maata ja kerää kolikoita. Tunnistan et se on yks Ipanat -sarjan tyypeistä.. (piirretty ysärin alusta, mitä näytettiin viel kun olin skidi ja se oli yks lemppareista sillon..) Siel hiekkapellolla on kajareita, joista kuuluu ilmeisesti sen isän ääni. "Tätä menoo poika keräät niitä kolikoita kunnes oot kakskymmentä..." "Joudut maksaan koulutuksen ja omat hääs. Vitut mä mitään rahaa mulle anna."

Kävelen siihe pellolle ja kysyn silt skidiltä et mitä vittua tää on. Se skidi tuijottaa mua toooosi vihaseen ja käskee mun lähtä pois. Lähen sinne mettään ja päästän koiran irti, käsken sen lähtä kotiin.. (???) Nukun siel metäs yön ja herään aamulla aikaseen. Meen kävelee siihen pellolle. Hiekasta pilkistää yks kolikko ja nostan sen, ne kolikot oli ihan normaalei euroin... Paitsi et 5snt kolikot oli sellasii lautasen kokosii... Mut ne kutistu kun nosti. Kajarit rupee huutaan "Joudut maksaan omat hääs..." Skidi juoksee talosta ulos, haulikon kanssa... Mun aivot rekisteröi sen olevan Tommy Pickles, jolla on mukanaan saatanan iso haulikko, ainaki kokoonsa nähden ..Se nostaa sen haulikon mun silmien tasolle ja käskee mun heittää ne kolikot pois. Mä mietin 5sec ja heitän ne taskusta ja pyydän anteeksi ja selitän et tahdoin vaan nähä et mitä valuuttaa ne on. Tommy käskee mun lähtee pois, joten alan hitaasti peruuttaan pois päin kädet kokoaja näkyvillä.

Tommy muuttuu mun silmien edes Chuckie Finsteriksi (????) joka haluu tappaa mut. Se sanoo monesti "Jos sä et mee pois, niin mä tapan sut. Oikeesti tapan sut." Mä peruutan vaan pois ja tuun sen hiekkakentän reunaan. Lupaan lähtä pois, enkä ikinä palata. "Mut mä tapan sut silti.", Chuckie sanoo ja osoittaa sil haulikolla mun rintaan. "Mä voin ihan helposti vaan tappaa sut tästä." Katon kauhuissani sitä skidii, se muuttu Tommyksi, sit taas Chuckieksi. Hengitän pari kertaa syvään ja laitan silmät kii. Sit pakotan itteni hereille.

- Tää oli todellinen mindfuck ja tosiaan tää tapahtu tos 6:15 ja 7:52 välillä... En muista kauheen montaakaan unta, mis mut ois haluttu tappaa.... Mul meni hetki ettii, et mikä ihme ton sarjan nimi on, aluks muistelin et se oli Vekarat, mut sit hetken Googlauksen jälkeen, löysin sen täältä. :p En uskalla enää alkaa nukkuu, joten rupeen valmistautuu tähän päivään ja lähen suuper aikasin keskustaan... Ja tää on muuten eka postaus, mis linkkaan jotai... Lähinnä siks, et en jaksa alkaa tallentaan noit kuvii :DDDD. Hyvää maanantaita vaan teillekki... -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti