lauantai 30. kesäkuuta 2012

Olen narkomaani, sua hengittäen...

Huomenta. Kello on puoli viisi, päivällä. Toooooosi pimeetä unta tarjolla. Nauttikaa.

________________

Tuun asuntoautolla leirintäalueelle. Karkaan mun porukasta, koska tiedän et mua ootetaan muualla. Otan mun laukun mukaan ja kävelen poker facena vaan pari kilsaa. Siel on iiso mökki. Koputan oveen. Jätkä tulee päästään mut sisään, sellanen brune jol on kiva hymy. Se tervehtii mua ja sanoo, et muut on viel saunas. Huomaan et sen jätkän hiukset on vähän kosteet ja pörrötän niitä.

Lasken mun laukun olkkarin lattialle ja huomaan siel suihkun, mikä on jostain syystä tungettu sinne huoneen nurkkaan. Kysyn et saanko käydä suihkussa, se jätkä sanoo et saan. Otan mun laukusta pyyhkeen ja pesuaineet ja kävelen siihen suihkun luokse. Rupeen riisuun vaatteita ja kuulen, et porukka alkaa valuun saunasta pois. En välitä mitään, vaan meen sinne suihkuun. Ihanan viilee vesi valuu mun vartaloa ja hiuksia pitkin.

Aukasen silmät ja huomaan et siel on nyt viis jätkää. Kaks söpöö pitkätukkaa sit yks, jolla on selvästi keesi ja joku jolla on platina blondit lyhyet hiukset, plus se brune joka aukas oven mulle. Hymyilen ja otan siit suihkun viereiseltä tasolta shampoon ja alan peseen hiuksia. Kun aukasen silmät uudestaan, ne kaikki istuu sohvalla, joka on siis sitä suihkua päin. Hymyilen ja laitan hoitoaineen hiuksiin. Sen huuhtelun jälkeen, tää uni alkaa meneen pimeeksi...

Aukasen silmät, niin mulla on päällä college housut (???) ja rupeen ihan pokerina riisumaan niit pois. Nakkaan ne sinne olkkariin päin. Sit kävelen takas sitä suihkuu päin ja mun päälle ilmestyy paksu valkonen huppari. Muhun iskee paniikki ja revin sen pois. Seuraavaks mun päälle ilmestyy täys vaatekerta... Rupeen paniikis repiin niit pois ja kun oon ne saanu, niin toinen pitkätukka on tullu siihen. Se tuijottaa mua ja mä tuijotan takas. Potkin ne vaatteet kauemmas ja pesen itteni loppuun.
En näe mun pyyhettä enää siinä, mihin jätin sen, vaan ne pojat on siirtäny sen olkkarin pöydälle. Naurahdan ja kävelen niiden luokse, tosi hitaasti ja kiusoittelevasti. Otan mun pyyhkeen ja kuivaan hiukset siinä. Sit kävelen mun laukulle ja otan sielt puhtaat vaatteet, minihameen ja turkoosin t-paidan. Istun sohvalle juomaan lonkeroa ja puhumaan niiden jätkien kanssa.

Sit tulee pimeä ja ne jätkät puhuu et pitäs mennä nukkumaan. Se mua kyttäämään tullut pitkätukka ottaa mua kädestä ja toteaa, et mä nukun tän yön sen kanssa. Oon hetken ihmeissäni, mut lähden kävelee sen ja muun porukan kans yläkertaan. Sit me mennään nukkumaan huoneeseen, minkä seinät on maalattu mustaks ja mis on iso ja korkee parisänky. Kaivaudun peittojen väliin ja se jätkä tulee nukkuun mun selkään kiinni.....

- Mun kämppis herätti mut tästä oudosta, mut silti niiin ihanasta unesta... Tunnistin sen mun kans nukkumaan menneen pitkätukan... Ooh duck. Ei mene hyvin ei :D Mut en tajua vieläkään, et mistä ne vaatteet alko ilmestyyn... Olin iiihan WTF ku heräsin... Mutjoo, vaihteeksi erilainen uni ... -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti