torstai 19. heinäkuuta 2012

My dreams force me to go through hell..

Ookei, mietin pitkään et kehtaanko kirjottaa tätä unta... On näes tosi .... ummm ... contradictory? Elisiis ristiriitainen... En kirjota kaikkee, koska a. en muista b. en kehtaa


----------------


Tää sijoittuu mun kotiin, eli Jyväskylään. Ja mun asuntoon JA mun pihaan.. Laitan tähän alkuun kartan tapaisen (pöllin koasin sivuilta ja käytin yli 9000h painttia saadakseni tämän aikaan)

Tapahtumat alkaa kohdasta 1. eli mun asunnosta. Kaikesta päätellen meil oli ollut bileilta, koska kämpästä löytyi sekavia vaatekappaleita ja ihmisiä nukkumasta keittiön pöydän alta?!? Kävelin kylppäriin ja aloin kiljuun. 
Suihkun puolella oli yks mun kaveri, jonka jalka oli ikäänku revitty paskaksi. Taino lähinnä raadeltu :s Jotain randomeit tuli siihen ja sit joku tajus soittaa ambulanssin. Juoksin ulos talosta ja näkiin parvekkeella lisää sammunutta porukkaa ja niit oli lisää portaikos. (meillä siis on joka kerrokses yhteiset parvekkeet naapureiden kans, eikä mtn kunnolisia rappukäytäviä tms.)

Juoksin spottiin 2. ja istuin nurmikolle ja sytytin tupakan. Naapuri tuli siihen mun viereen istuun ja kysy et mikä hätänä. Selitin et mitä olin nähnyt ja se naapuri oli ihan ihmeissään. Se jäi siihen mun luokse ja sit siihen tulee yks mun hyvä kaveri. Se nostaa mut ylös ja halaa mua. *seuraava kohta on sensuroitu, koska kirjoittaja ei uskalla kirjoittaa seuraavaksi tapahtunutta asiaa*

Kävelin sen kaverin ja naapurin (molemmat miespuolisia...) spottiin 3. johon ambulanssi just ilmaantu ja se ajaa sekavasti piirrettyä ruskeen viivan menemää reittiä siihen talon eteen. Kävellään sen ambulanssin peräs takas kohtaan 1. eli mun talon eteen. Istun mattotelineelle ja poltan ketjussa tupakkaa. 
Näen kun mun kaveri tuodaan alas ja laitetaan autoon sisälle. Itken siin hetken ja sit poliisi ja toinen lanssi tulee sinne. Ne käy herättelemäs muun porukan ja hätistelee matkoihinsa. 
Kenelläkään bileissä olleella ei oo verta tms missään, eli kukaan ei koskaan saanu tietää, mitä sille kaverille kävi. Sain kuulla myöhemmin, et se kuoli siihen verenvuotoon, joka oli alkanu joskus aamu kahden aikaan about. 

Viimenen muistikuva siitä unesta on, kun makaan sängys ja tuijotan kattoon joka tuntuu lähestyvän mua. Ja se katto romahtaa mun päälle. Sit herään kun koira haukahtaa rl ja oon vaan ilonen, et se oli vaan unta... 

- Ois ihan perseestä menettää tää jätkä, jonka mä siin unes sielt suihkusta löysin :/ Tosin periaattees ja teorias menetän sen jollain tasolla nyt pian :( Love u dude, tosin en usko et koskaan tuut lukeen tätä ja tajuaan, et sä oot kysees täs. Helvetin sairas uni, enkä taho kyl lisää tälläsii ;___; Menkää pois, saatana. -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti