sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

Life is a party

Oon bileissä. Ilmeisesti mun asunnossa, koska herään omasta sängystä.. Tosin meikattuna ja puettuna. Nouse ylös ja juon mun pöydällä odottavan lonkeron samalla, kun kävelen bileisiin. Ihmiset on nuoria, mun kavereita, randomeit joille oon puhunu baaris tai joilta oon ostanu jotain.
Moikkailen kaikkia ja halailen porukkaa. Käyn röökillä jätkälauman kanssa. Jätkät katoaa bileisiin ja juon ite lisää. Tuntuu et kaikkialla on jääkaappeja tms missä on juotavaa.
Vilkuilen välillä mun puhelinta. Nti. I soittaa videopuhelun. Vastaan ja sovitaan et mennään röökille mun talon eteen. Meen venaan. Soitan Nti. I'lle ja kuulen miten auto tekee äkkijarrutuksen jossain siin lähellä. Pelti rymisee, puhelimeen ei vastata.
Pikachu alkaa huutaan ja herättää mut.

- Tällästä oli tarjolla n. 25min unessa. Herätes teki miel röökiä. Vituttaa ku en pääse tääl Oulus röökille. Taino pääsen, mut en kehtaa. -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti