perjantai 25. toukokuuta 2012

I'm a bad girl, that is all I'm gonna say

Muistin tästä unesta pätkän, mut kirjotan sen kuitenki tänne.
Pohjustuksena: Olin taas juomassa, olin tosi huonovointinen ku menin nukkuun, mut oli pakko nukkuu..
Nukuinki sit melkei 12h ... :D

--------------
Istun sohvalla ja mun puhelin ilmoittaa tekstiviestistä, äänenä tietenki Hedwigs theme Harry Potterista <3
Katon sit sen viestin siin. Lähettäjänä oli Blondi, oikeelta nimeltään Jussi. (mul on nämä ex-jätkät etunimillään, et en vahingossakaan soita niille...)
Siin viestis luki "Anteeks Lymi. Oli väärin jättää sut :( Tuuks tänään Katseeseen ni tarjoon koko illan sulle ja si mennään meille ;)"
Olin alkuun et 'awwww' mut sit mun aasialaiset vahvistukset kysy et mille nauran ja selitin asian. Ne alko nauraan ja mä vastasin sit Jussille "Sori hani, en oo suomes. Mut katellaa ku tuun takas. Eli en ikinä! ;)"
Ja sit jatkettiin leffan kattomista jätkien kans :))


-Tosi viihdyttävä uni, tosin tuli mieleen nyt vasta, kun Winamp laittoi soimaan Pitbull - Hey Baby (Drop It On The Floor) -biisun :D Jussi tykkäs siitä biisistä...-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti