maanantai 7. toukokuuta 2012

Me and my messy mind? Again.

Ookei, oon siis kipee <3 Ihanaa. Olin yhden ihmisen luona yötä... *köhköh*
Näkiin kivoja unia ... Kaikki liitty toisiinsa jotenki, mut muistan kaks pätkää!! Kursviivilla pari sanaa unen lopus, en jaksa alkaa tulkitseen isommin, koska kuume unet on <3

----
Oon Oulussa, mun musta koira on saanu pentuja. Ne pennut on syystä XOZ mun pikkusiskon sängyssä hengailemassa. Katon et sii on kolme tooosi täydellistä pikkumittelimurusta. Oon pari päivää pois ja ku tuun takas ni siin on vaan kaks pentuu. Oon et ok, se on kait jossai päi kämppää riehumas keskenää :D
Pari päivää myöhemmin siin on edelleen vaan kaks pentua.
Katson si sängyn alle ja siel on se kolmas ;______; !!! Otan sen syliin ja si se pentu sanoo mulle "Mulla on lapaluu paskana ja lonkka rikki, auta mua :(" Huudan heti äidille ja se soittaa isälle joka tulee siihen. Kerron mitä se pentu sano mulle ja isä si tokasee et se pentu pitää viedä Helsinkii ni ne lopettaa sen siel ?!?
-This made no sense ja tosi sad, koska mun musta koira toivottavasti saa heinäkuus pentusia!!-

 ----
Ollaan _jossain_ käymäs. Kävellään katuu pitkin ja sit siel on ihmisiä katsomas sellaseen 'ojaan'... Siel rakennetaan rautatietä ..... Ihmiset on pukeutunu ihmeellisiin pukuihin ja ne laittaa maahan sellasia jänniä palasia, jotka loksahtelee paikalleen. Sit ne rakentaa sellasia torneja siihen...
Kuva yrittää selittää alhaalla siintävää näkyä, en jaksanu yrittääkkää piirtää niit dudei jotka sitä rakenti sii...

Toi toka ruma paint säätöni on sellanen palikka, mitä ne kanteli. Sit valmis 'torni' jossa luki si kaikkee epämäärästä tekstii niis laudois"viva la resistance" -tyyliin ..


Katoin siin hetken ja kävelin siit eteenpäi ja siel oli sellanen hieno 'portaikko' rakennettu noista torneista, joka nous ja nous ylemmäs. Si sitä pitkin käveli riikinkukko, jol oli aikani kaks metrinen pyrstö.. Kysyin joltai et mikä toi tipu on ja se mies kerto, et se tuo hyvää onnee rautatietyöläisille ja se on niiden lemmikki...
Juoksen si hakeen kameran ja alan napsii kuvii, ilman salamaa koska käskettiin, siit linnusta kun se levittää sen pyrstönsä hienosti auki... Kesken kuvaamisen tajuan, ettei se oo mun kamera edes mil mä kuvaan...
Meen sit ettiin mun kameraa ja kysyn mun porukoilta et mis mun kamera... Ne kattoo mua pitkään "Ai mikä kamera *grin*" .... :|

-Aika ahistava ja ärsyttävä uni. Kans tosi sekava...-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti