keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Never gonna happen, but I keep dreaming ;)

Nyan nyan nyan nyaaan. On kevät ja oon sekasin miehistä. Tämä paha? Eeei, mutkun kysees on varatut miehet, niin vähän paha ;D
Mut uneen, menin nukkuun yhden henkilön kans siin aamu seiskalta.... :D

---
Herään jostain talosta, toosi leveestä sängystä. Oon yksin siin, mut näen etten oo nukkunu siin kyl yksin. Kello on jo pitkälle iltavapäivää, mitä päättelin siis auringosta. Nousen ylös, etin lattialta vaatteita ja kävelen ulos huoneesta.
Tuun olohuoneeseen, mis istuu jätkiä sohvalla kattomas telkkaria. Ja yks on kettiös. Yks söpöys siin sohvalla huomaa et oon heränny ja sanoo huomenta. Muutki huomaa mut ja naureskelee ku oon nukkunu.
Sanon et pakko nukkuu ku nukuttaa ja oli hyvää seuraa. Hymyilen keittiössä hengailevan jätkän suuntaan. Kyseinen jätkä tuo mulle aamiaista siihen sohvan päätyyn, minkä ikäänku tottumuksesta valtasin.
Sanotaan nyt täs välis, et nämä kaikki jätkät on aasialaisia. Mulla on joku outo pakkomielle juuri sellasiin miehiin täl hetkel? Ehk oon nähny tiettyi ihmisii liikaa ja yhtä tosi iso ikävä :( (En sano nimiä, mut jos mut tuntee, ni voi arvaa ketä kysees)
Katotaan telkkarista futista ja heitetään huonoo läppää... Sit yks niistä huutaa, et sen leija karkas just... Telkkarin yläpuolella on peili mistä näkee parvekkeelle ja ulos ja sielhän se leija meni :D Repesin aika pahasti.... :D

- Sit uni vaan loppuu, väkivaltaisesti nukkumisseurani puhelin alkaa soimaan toisessa huoneessa ja käännyn ärsyyntyneenä nukkuun mahalleni. -

Näin toisenki kivan unen, mut en muista sitä enää :( Pitää alkaa kirjottaa puhelimella aina ekana aamulla tänne näitä... :D Ja pienes humalas on kiva nukkua <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti