maanantai 19. marraskuuta 2012

Sekavia pätkiä...

En oo hetkeen kirjottanu tänne mitään, lähinnä siks ettei oo ollu paljon mitään mistä kirjottaa.. Oon nukkunu tosi paljon ja sit hereil ollessa pelannu ja esittäny sosiaalista..

-------------
Ekassa palasina mielessä olevassa unessa tulin suihkusta. Kuivasin hiuksia ja katoin si peiliin. Mun hiukset haalistu konkreettisesti silmissä... Punanen -> oranssi -> vaaleempi oranssi -> kirkas blondi.. Tuijotin vaan epäuskoisena peiliin enkä voinu tehä mitään asialle..

Näin tän unen kait viikko sitten? kun olin lukenut tämän blogipostauksen?

-------------
Toinen pätkä on tältä yöltä (heräsin klo 00:16 7h 'päikkäreiltä')..
Kävelin tuolla ulkona jossain ja sato lunta. Kävelin alikulkutunneliin ja sytytin röökin. Yritin lukee siel olevia graffiteja, mut en kauheesti saanu selvää. Si katoin sinne kattoon.  Siel luki ihan selvästi "rakastuin suhu heti ku näin sut ekaa kertaa luokassa, en uskaltanu kysyy sua ulos ku nähtiin vaa koulussa"
Hymyilin kun mietin, miten joku on jaksanu nähdä vaivaa ja spreiannu kattoon tollasen tekstin...
Jatkoin matkaa ja saavuin huoltsikalle ja siinä hengaillessa kävelin rakennusta ympäri ja huomasin seinäs kirjotetut tekstin "muistan vieläki sen päivän ku halasit mua ekaa kertaa, tuntu et en ois halunnu päästää sua irti vaa halata monta tuntia putkeen"
Teksti oli kirjotettu ilmeisesti tussilla, mut siit sai selvää kun pyyhki lumet pois. Mietin, tai noh toivoin hetken et se teksti ois kirjotettu mua varten...
Auto tulee siihen huoltsikan pihaan, nakkaan röökin lumihankeen ja menen autoon istuun.
"Moi kulta, jouduiks venaan pitkään?"
"Hetken, mut ei se haittaa. Oli kiva olla ulkona ku sato lunta."

The end.

Noi kursiivilla olevat pätkät on oikeesti laitettu mulle viestinä. Meni 20min ettii se viesti, mut oli sen arvosta.. Ehkä nätein viesti mitä oon ikinä keltään saanu.. Harmittaa edelleenki, että annoin sen koko jutun vaan olla .__.
Ja hilja mielessäni toivoin viime yönä, että yks kaveripoju olis pyytäny lähtä ajeleen sen kans.. Mut se ei tapahtunu enkä oikeestana oo kauheen sad, koska asioilla on tapana mennä monimutkaseks...


--------
Nyt mä juon tän muun kaakaon ja jatkan pelamista.. 7:30-10:00 soittaa lääkäri, tosi ilosta.. Eli ei voi mennä nukkuu... <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti