torstai 29. marraskuuta 2012

Duck you, wolfie...

Nukuin sit taas 'vielä hetken'. Tosin tänään se oli vain 3h...

---------------
Unessa kävelin siltaa ja puhuin kaverini kanssa puhelimessa. Yht'äkkiä jostain ilmesty susi. Eikä mikään pieni ja söpö, vaan oikeesti iso... Se hyökkäs mua päin ja puhuin edellee puhelimessa ja sanoin kaverriö et heh, tääl on susi :D Susi ei tullut tarpeeksi lähelle saadakseen mitään vahinkoa aikaan, yritti varmaan pelotella.

Uuden hyökkäyksen aikaan susi sai mun toisesta kädestä kiinni. Katsoin kyyneleet valuen sutta silmiin. Käänsin nopealla liikkeellä käden niin päin, että sain tungettua nyrkin suden kurkkuun. Itsellä pääsi oksennus siinä vaiheessa ja oksensin suoraan sen suden silmään. Huusin puhelimeen että soittaa poliisin tappaan sen suden ja et mulla on puoli kättä sen kurkussa.

Poliisi tuli ja sen mukana Chantel DuBois joka vaati ettei sutta tapettaisi, vaan se nukutettaisiin. Mun luokse tökittiin IMURI joka mun piti yhdellä kädellä käynnistää ja ampua nukutusnuoli sen suden niskaan.

Potkaisin imurin letkun vapaaseen käteen ja löin imurin päälle. Nopealla liikkeellä nuoli suden niskaan ja hetkessä pääsin vapaaksi. Chantel haukkui minut sunden silmään oksentamisesta, kuulemma laitonta. Tosin miten usein kaupungissa törmää susiin?

Mulla oli muuten _koko_ episodin ajan puhelin kädessä ja puhelu auki kaverille. Kaveri oli ihan sanaton ja itki toisessa päässä lankaa.


--------------
Juuh. Tällä kertaa tällästä. Ei ois pitäny nukkua sitä 3h, olin jo 10min jälkeen valmis nousemaan, mutta ei onnistunut :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti