lauantai 22. syyskuuta 2012

Never say that you don't care if I die

Kävelen rauhassa keskellä yötä Jyväsjärven Alban puoleista lenkkiä. On pimeetä ja sumuista. Kuuntelen musaa ja nautin rauhallisesta ympäristöstä. Tuun sit sille pätkälle, missä on mettää molemmin puolin tietä. Pysähyn kiristään kengistä nauhoja.


Nousen ylös niin huomaan et kaveri kävelee vastaan. Otan kuulokkeet pois korvista ja jään tuijottaan sitä. En tajua et miten tunnistin sen, koska sillä oli päällä Assasins Creedin Ezion takki.. Mut tunnistin kuitenki. Se ottaa mua kädestä kiinni ja kertoo miten ikävä sillä on ollu mua. Kerron et mullakin on ollut ikävä sitä.

Seistään siinä hetki ihan hiljaa. Sit se kaveri alkaa huutaan mulle, et kuin paska ihminen oon ja et mun sietäis kuolla pois. Haukkuu mua huoraksia ja kertoo että haluaa kuulla musta seuraavan kerran sit, ku mä oon kuollu.
Vaistomaisesti mun toinen käsi lähtee lyömään sitä kaveria poskelle, mut tää kaveri nappaa mun käden kii. Sit se kattoo mua suoraan silmiin ja repäsee mun huulikorun irti. Mun koko alahuuli repee auki ja voi saatana ku sitä verta tulee.. Kaveri kattoo mua hetken ja nauraa. Sit se lähtee pois ja jättää mut siihen maahan makaan ja mä tiedän ettei kukaan tuu auttaan mua. Makaan siin, kunnes kaikki pimenee ja mä hymyilen.


-----------------
Ei helvetti taas.. Onneks osan tästä selittää se, et olin juonu....
Ei mun täysin selvät aivot keksis tällästä.. Toivottavasti..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti