tiistai 26. helmikuuta 2013

Jos edes housut...

Mun unessa tänään:

Olin antanu mun housut kaverille et ompelee yhden vetoketjun takas kiinni.. Housut tulee jostain syystä postis mulle takas pari päivää myöhemmin. Aukasen paketin ja suuri raivon aalto iskee...

Tää kaveri on pilannu ne täysin. Oli joo toki korjannu sen vetskarin.. Mut oli si ommellu jotain ihmeellisiä kangasmerkkejä, repiny kangasta ja sit korjannu hakaneuloilla ja laittanu sairaan ison määrän niittejä..
Niitä stnan niittejä oli jopa takataskuissa, eli olis konkreettisesti ollu pain in the ass istua niillä. Etin ruuvimeisselin ja aloin ruuvaileen niittejä irti. Kirosin kun tajusin et niiden niittien poistamises menee ikuisuus ja ne housut on yksinkertasesti pilalla.

Pukeuduin sit mustiin mikro shortseihin ja tiukkaan maastokuvoiseen toppiin ja lähin nyrkkiraudan kans juokseen. Nappasin matkalla jostain aurinkolasit. Juoksin tietä ja mun silmissä vilisi jonkun elokuvan lopputekstit...

------
True story: mun pitäs korjata yks vetoketju täs unes nähdyistä housuista..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti