lauantai 24. maaliskuuta 2012

Dream a little dream for me ~

Ok, tää blogi muuttuu mun personal blogista mun uni blogiksi.
Miksi?
Noooooooooooooh... Mun unet on mielenkiintoisempia kuin mun elämä .... Valitettavasti.. :D

~~~~~~

Mut asiaan. Eli viime yön uneen...

Siin unes on kuvan kaltainen huone. Tuo ruskee on niinq nahkasohvaa. Musta on sänky, mis on eka 160X200 sänky ja sit 120X250 sänky. Sänkyjen takana oleva seinä on lattiasta kattoon ikkunaa, sellasta hienoo :> Sininen on biljardipöytä, joka on vähän turhan iso mut tajuutte varmaan huoneen järjestyksen... :D

Istun ite bilispöydällä ja sohvalla istuu 3 chicksii ja yks jätkä.
Ne puhuu keskenään jotain ja juo jotain alkoholia. Mulla on vodka tms pullo vieres ja juon siit välillä huikan ja nauran muiden mukana.

Sit jossain vaihees alan ite kertoon stoorei. Sanon et oon harrastanu seksii siin huonees. Sohvalla, sängyllä ja bilispöydällä. Virnuilen ovelasti ja alan heittelee nimii ja paikkoi ihan randomilla. "Joo, Babyface, siin sohvalla, aika useestikki..." ... (en sanonu unes Babyface mut kirjotan sen tähän niin...) "Sängys... Jesse... Ainoo kerta ku oon nähny Jessee, niin pantiin tos sängyl.. Haha... Kaheksan tuntia... " (Jessee en oo ikinä tavannu, mut tahtoisin.. ) "Bilispöydällä... Nooh, en kerro.. ;)" (koska kysees oli se jätkä joka muuttuu vähitellen punaseks sohvan nurkas mut yrittää nauraa mukana)..

Tytöt kattoo mua selvästi kateellisina ja kysyy et miten mä oon päässy sinne huoneeseen. Noh, mitä mä sanon? "Ettekö te tiedä kuka mä oon? Mä omistan tän koko talon!" Täs vaihees kaadun selälleni siihen bilispöydälle ja nauran mun ihanaa uutta psykonaurua ja sit herään kun äiti nauraa toises pääs taloa..

~~
Kaikki unes esiintyneet jätkät tunnen oikeesti. Tytöistä on vaikee sanoo, kait ne on joitai keneltä oon pumminu kajalia tms baaris? Anteeksi kaameet selitykset välil noista jätkistä....

Mutjoo. Tästä se lähtee. Alan kirjottaan _kaikki_ unet tänne mitä muistan aamulla... Ekana koneelle ja kirjottaan kaikki mitä muistaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti