sunnuntai 12. kesäkuuta 2011

Dream's dream's dream's

Jooh, oli jo aikaki nähä maailmaloppu uni .... Oli tosi hieno ja en ois halunnu tulla revityksi ylös sängystä... Illalla (aamulla klo 1:50) en meinannu pystyy ees makaa ku selkä oli iha paskana ... Koska datasin huonossa asennossa...

Mut siis asiaaan eli uneen.. En käytä ihmisistä niiden oikeita nimii, vaan jotain nickei ja lempinimii ^__^

Ollaan alussa jossain kerrostalossa, jonku kaupungin keskustassa jonka vieres on lentokenttä. Mun porukat asuu siel ja mä oon tullu käymään viikonlopuksi tms. Katellaan mun siskon kans lentokenttää ja nauretaan Finnairin lentokoneille, kuinka ne on epänättejä jne. Puhutaan siin si, et meil menee bussiliput kuudelta vanhaks ja et meidän pitäs lähtä koht pakkaileen kamoja. Oon ilmeisesti siis siskon kans liikentees.

Si alkaa iha kauhee tuuli. Ikkunat helisee yms. Porukat juoksee kans siihen ikkunalle. Yks Finnairin kone yrittää laskeutumista. Eka se tulee iha nätisti, mut si tornado siirtää sen tulee nokka edellä maahan... Kliseisesti se si rupee pyöriin kiitoradalla venaavan koneen päälle ja lentokentän seinään. (jos unet sais videolle, ni tätä kohtaa kattois loopilla kaks viikkoo!)

Valot sammuu siit meidän asuinrakennuksesta. Kaikki ryntää pakkaan kamoja et päästään lähteen veke sieltä. Yritetää juosta bussille, mut se on tietty just lähös. Huikkaan et lähen juoksee seuraavalle pysäkille, koska mun ei tartte pysähtyy liikennevalois niinku bussin :DD Juoksen siin si ihmeen rauhallisten ihmisten keskellä. Kun vihdoinki pääsen siihen pysäkille, näen mun kaverin liikennevalois. Avoautolla, kaks tsirpulaa kyydin. Vaik tuulee iha helvetisti ni kenenkään kolmen hiukset ei liiku. Ne huomaa mut ja alkaa huutaa "Koulu on ohi, vapaus alkaa!" ja mä huudan takas "Jos maailma loppuu tänään, ni ei oo mtn iloo vapaudesta."

Kerkeen siinä sit bussiin, siskoo ei tietenkään näy missään.. Pääsen omalle asunnolle ja huomaan et sielhän se juo Kulta lonkkuu ja on niinku ei mitää pahaa tapahtuiskaan. Tosin, se asunto onki alueella joka on suojattu helvetin isolla suojakuvulla, et siel ei koskaan sada tms. Kävellään siin si keskusaukiolle ja juodaan lisää Lonkkuu muiden asukkaiden kans ja nauretaan kun tavaraa lentelee meidän kupuu päin ja jatkaa matkaa. Meen si tekeen ruokaa ja elämä Kuvussa jatkuu niinku ennenki.

---------
Tää uni oli mielenkiintonen ihmisten, tapahtumien ja epärealistisuuden takia. Plus se jatku vaik kävin hereillä iha lyhyit pätkiä täs aamusta.. Oisin voinu jatkaa unta viel pidempään ja halunnu käydä Kuvun ulkopuolel ku maailma ois loppunu....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti