tiistai 3. toukokuuta 2011

Täysin normit unet part. kukaenäälaskee

Okei, halusin kirjottaa tän tänne. Pahoittelen epäilyttäviä nimiä ja tapahtumia.

Kävelen johonki varastorakennuksen näköseen paikkaan. Siel on mun tavarat ja vaatteet hienosti järjestykses laatikois ja hyllyis. Kirjaudun sisään koneelle, mikä täs unes on iMac.. Käyn tinychatissa sanomas et tulin kotia ja meen ny tonne poikien luokse..

Mun 'makkaris' (huone mis on lattialla randomisti patjoja ja tyynyjä ja pari peittoa) on pelaamas korttia Jesse, Tonni ja Snaffu. Ne istuu kaikki sii piiris ilman paitaa ja ne ei huomaa mun tulleen huoneeseen... Siin hetken kattelen niit ja si ku peli loppuu niin ne huomaa mut. Siin si alkaa kauhee kilpajuoksu mun luokse ja si en tiiä kannattaako mun kertoo tätä seuraavaa kohtausta.. Mut voin vihjasta et aika alastonta menoa oli...

Sit myöhemmin heräilen peiton alta ja hipsin koneelle. Käyn tinys ilmottamas "Moi kateelliset paskat, ette saa poikia takas!". Si venailen et porukka itkee ku ne tahtoo mun pojat ja laitan koneen kii.

Si aukeaa ovi. Sielt tulee joku epäilyttävä ämmä ja se alkaa tökkii mun laatikoita. Si se menee makkariin ja toteaa kovaan ääneen "Sun vakuutus ei korvaa jos tääl syttyy tulipalo, liikaa irtopahvia!". Pojat tietty heräs täs ja tonniin iskee paniikki, "Mä oon allerginen irtopahville!" ja se lähtee sen naisen kans pois. Snaffu huutelee jotain tonnin perään mut si se menee ikkunalle polttaan röökin ja kattoo tonnin loittonevaa selkää.

Mä meen nettiin ilmottaan Facebookis et "Annetaan: Irtopahvia, joudutaan luopumaan allergiasyistä. Laita yksäriä niin saat osotteen..."

----------------------------

Uni loppuu epäilyttävästi ja ikävästi.. :( Kello oli jtn yheksän ku heräsin ja olin niiin sad ku se oli vaan unta...

XOXO Lymi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti